Beantwoord 5 vragen over jouw voornaam. Jouw voornaam:
Nieuw spel om met vrienden te spelen:
Voornaam Shauny
De naam stamt af van Shauny en de herkomst is . Op onze website hebben 24 mensen met de naam Shauny hun eigen naam gewaardeerd met 4.5 sterren(van de 5). Zéér tevreden dus. De naam wordt soms fout geschreven. In onze taal hebben sommigen moeite met de uitspraak van de naam. In het buitenland is dit een prima naam. Een bijnaam van Shauny is "Shaun". Is jouw naam Shauny? Help ons, en beantwoord enkele vragen over jouw naam.
(Shauny komt in Nederland 0 keer voor als jongensnaam, en 69 keer als meisjenaam.)
100
75
50
25
1990
2000
2010
2020
14 reacties
Shauny♀ 26 jaar 03-03-2012★★★★★
nee maar zou graag willen weten wat het betekent
Shauny♀ 33 jaar 16-04-2012★★★★★
fijn om shauny te zijn
Shauny♀ 30 jaar 17-08-2012★★★★★
-
Shauny♀ 27 jaar 14-11-2012★★★★★
geen
Shauny♀ 25 jaar 18-02-2013★★★★★
Hij is oke
Shauny♀ 25 jaar 18-02-2013★★★★★
Hij is oke
Shauny♀ 26 jaar 05-03-2013★★★★★
ik ben heel blij dat ik deze naam heb gekregen!!!
Shauny♀ 26 jaar 06-06-2013★★★★★
best mooi
vroeger vond ik het een rare naam maar nu niet meer
hij is btw afkomstig uit australie
Shauny♀ 26 jaar 20-10-2013★★★★★
kzou geen andere willen!:)
Shauny♀ 25 jaar 27-10-2013★★★★★
i love my name
Shauny♀ 32 jaar 15-11-2013★★★★★
Deze naam komt uit schotland. En nederlanders kunnen het niet uitspreken.
Shauny♀ 29 jaar 11-12-2013★★★★★
Zelf ben ik best tevreden over mijn naam. Mijn enige probleem is dat veel mensen die deze naam nog maar horen al denken aan 'marginaal'. Het is waar dat sommige namen meer voorkomen in bepaalde culturen, maar is daarom elke Shauny marginaal? ik vind het echt kwetsend als mensen daar iets over zeggen. Laatst zei ik tegen iemand dat ik dat allemaal echt niet leuk vind en dat mensen het gewoon maar hebben te acceptere, en toen zei die persoon dat ik nog eventjes geduld moest hebben, omdat ik hem over twee jaar kan veranderen? ik bedoel: what? mijn naam moet niet veranderen, mensen hun bekrompen wereldje mag wel eens veranderen. trouwens ik haaaaat het dat niemand de moeite neemt om mijn deftig uit te spreken. ze spreken hem altijd zo uit dat er een 'w' in voor komt: 'Shauwny' precies, echt vies.
Shauny♀ 24 jaar 24-05-2014★★★★★
het komt van de serie baywatch een meisje in deze serie noemde shauni
Shauny♀ 27 jaar 19-11-2014★★★★★
ik vind hem niet mooi
Plaats reactie
Wil je een reactie plaatsen op deze pagina? Vul hieronder je voornaam in en klik op volgende: